Scanează QR
Garantați fluxul adecvat și fluid al informațiilor în cadrul companiei.
Gestionați programele și termenele limită.
Achiziționați material nou după cum este necesar. Calificări. 3 ani de experienta ca Manager Administrativ.
Cunoaștere foarte bună a proceselor de management al biroului.
Experienta cu principiile financiare si de management al facilitatilor.
Cunostinte MS Office.
Gândire critică și abilități de rezolvare a problemelor.
Munca în echipă.
Bune abilități de gestionare a timpului.
Excelente abilități interpersonale și de comunicare.
Diplomă de licență în administrarea afacerilor sau în domeniu 3 ani de experiență ca manager administrativ.
Cunoaștere foarte bună a proceselor de management al biroului.
Experienta cu principiile financiare si de management al facilitatilor.
Cunostinte MS Office.
Gândire critică și abilități de rezolvare a problemelor.
Munca în echipă.
Bune abilități de gestionare a timpului.
Excelente abilități interpersonale și de comunicare.
Diplomă de licență în administrarea afacerilor sau în domeniul conexe.
Cum se aplică
Candidații interesați trebuie să trimită CV-ul și scrisorile de intenție care detaliază calificările și experiența lor la continental_office@officesadmineu.com.