Garantați fluxul adecvat și fluid al informațiilor în cadrul companiei. Gestionați programele și termenele limită. Achiziționați material nou după cum este necesar. Calificări. 3 ani de experienta ca Manager Administrativ. Cunoaștere foarte bună a proceselor de management al biroului. Experienta cu principiile financiare si de management al facilitatilor. Cu...
Câștiguri la domiciliu, online. Acum, după ce vedete de nivel mondial (precum Eminem, Bon Jovi, Garth Brooks și alții) au decis să colaboreze cu această companie extrem de serioasă din California, este timpul să câștigați și dumneavoastră bani, în timpul liber, acasă, online, în fața calculatorului, comod și cu o activitate foarte simplă, fără să investiți n...
În calitate de jucător important în lumea financiară, vă oferim cele mai bune oferte în domeniul creditelor financiare. Condițiile pentru obținerea unui credit sunt flexibile și mai puțin solicitante, spre deosebire de băncile convenționale. Astfel, ai posibilitatea de a obține un credit de până la 150 de milioane de euro la o rată anuală de 4% pentru o peri...
Ești șomer, ți-ai pierdut locul de muncă sau vrei să ocupi o poziție mai importantă în departamentul tău, să ai o promovare, ai probleme în a-ți găsi de lucru sau chiar ai găsit o mulțime de clienți pentru vânzarea produselor tale. Gata cu griji! Sunt maestrul spiritual cu reședința în Italia, capabil să vă ajute să vă recuperați spiritual slujba sau să vă a...
Descrierea jobului - România -constituirea și reorganizarea fondului arhivistic -înlăturarea filelor nescrise și a părților metalice -numerotarea filelor -întocmirea listelor de inventar -selecționarea documentelor -pregătirea documentelor în vederea depozitării -inventarierea, codificarea cutiilor, sigilarea și predarea cutiilor de arhivă pe baza unui proce...
Angajam secretara in laborator dentar care a lucrat in acest domeniu. Cerinte: • studii medii finalizate in domeniu reprezinta un plus; • experinta pe pozitie: secretara in laborator dentar, asistenta laborator dentar etc; • experienta de lucru cu publicul,/ clientii; • persoana organizata si cu simt practic; • persoana flexibila, capabila sa invete din mers...
Easy Consult este o companie de consultanta specializata in recrutarea si selectia de personal. Suntem o companie care ajută la conectarea angajatorilor consacrați cu cei mai buni candidați. Pentru partenerul nostru, o mare companie de producție situată în București, căutăm să numim un Office Manager care să se alăture echipei lor de profesioniști. Responsab...
Asimilat Cod COR 515303 administrator de condominii, normă întreagă, durată nedeterminată - Serviciul Achiziții Administrativ. Vechime în muncă minimum 3 ani, din care minimum 1 an în domeniul postului. - Studii superioare absolvite cu diplomă de licență / master în domeniul științelor inginerești / economice, juridice. Criterii care constituie avantaj: - St...
Cod COR 911201 – 1 post cu normă întreagă, durată nedeterminată - Serviciul Achiziții Administrativ. Vechime în muncă minimum 1 an. - Studii gimnaziale (minim 8 clase). - capacitate de efort fizic (necesar in manevrarea mobilelor, a echipamentelor etc.) - spirit de ordine si de observatie, initiativa proprie, constiinciozitate; - atentie la detalii; - rezist...
Asimilat Cod COR 712612 instalator rețele termice și sanitare, normă întreagă, durată nedeterminată - Serviciul Achiziții Administrativ. Vechime în muncă minimum 3 ani. Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat sau școală profesională cu profil instalator. Criterii care constituie avantaj: - Atestat / certificat de absolvire curs instalator. - Alte cu...
- Vechime în muncă minimum 1 an. - Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat sau școală profesională auto. - Pregatirea de specialitate – scoala de conducatori auto B, cu permis auto. Criterii care constituie avantaj: - Pregatirea de specialitate – scoala de conducatori auto C, D. - Cunoaștere limbă engleză: minim nivel mediu. Noțiuni de bază în domen...
SC HSEQ CONSULTING SRL, societate abilitata de către ITM ca Serviciu Extern în domeniul Sănătății și Securității în munca angajează FUNCTIONAR ADMINISTRATIV cu studii superioare/ diploma de bacalaureat, profil real sau tehnic. Absolvenții trebuie sa posede permis cat B si sa domicilieze în Ploiești sau localitățile limitrofe ( în limita a 25 de km) . Se ofer...
Angajez menajera pentru apartament 2 camere cartier Floreasca si sediu firma 50mp Piața Romană. Persoana trebuie sa fie educata, respectuoasă, pozitivă și foarte atentă la detalii. Sarcini : curățenie, călcat și gătit. Program : Luni - Vineri 10.00 : 14.00
"TIMPUL ESTE LIMITAT; AJUTĂ-MĂ, SĂ TE AJUT!" - Buna! Numele meu este Gabriel; Sunt o persoana serioasă, educată, responsabilă, cu atenție distributiva si la detalii, amabila, politicoasa, matură, de incredere, statornica și onestă, echilibrata, cu simtul umorului dezvoltat, iar la nevoie, un foarte bun ascultător sau povestitor; - Locuiesc singur, într-o gar...